Servicii formare profesionala

Servicii formare profesionala

Educatia nu se opreste la anii de liceu sau de facultate – ea trebuie sa continue toata viata, iar competentele profesionale trebuie sa fie mereu la pas cu cerintele actuale ale pietei muncii si cu dinamica acesteia.

O atitudine reprezentativa pe piata muncii actuale se caracterizeaza prin initiativa si implicare in dezvoltarea comunitatii si a economiei locale. Aceasta implicare este data de o atitudine antreprenoriala care presupune o serie de abilitati si cunostinte relevante a domeniului in care antreprenorul isi desfasoara activitatea, dar si dorinta acestuia de a se dezvolta continuu si de a gasi cele mai bune solutii pentru a ajunge la succes.

Alege sa investesti in cariera ta si participa la cursurile autorizate ANC organizate de Antreprevision, furnizor privat de formare profesionala, care ofera programe de formare profesionala  interactive, orientate spre aplicabilitate practica imediata, in cadrul acestora fiind prezentate studii de caz si exemple concrete, completate cu exercitii utile. Cursurile noastre specializate urmaresc imbunatatirea in permanenta a competentelor, dezvoltarea abilitatilor profesionale si dobandirea de noi cunostinte, acestea reprezentand cheia succesului si drumul catre o cariera profesionala implinita.

Fonduri nerambursabile, doua cuvinte care sunt din ce in ce mai des intalnite si care trezesc instant spiritul antreprenorial. Cum lansez cu succes propria afacere prin fonduri europene?

Te invatam noi, pas cu pas in cadrul cursului de competente antreprenoriale.

Cursul va este necesar daca:

  • vreti sa faceti parte din randul antreprenorilor si v-ati propus sa va lansati cu succes propria afacere sau…
  • vrei sa fii formator pentru a sustine cursuri de competente antreprenoriale
  • rei sa capeti noi deprinderi si experienta in zona antreprenoriala si de business atunci…

…vreti sa va gasiti un loc de munca in domeniul scrierii si implementarii proiectelor finantate prin fonduri europeane va asteptam sa va inscrieti la cursul de initiere in ocupatia “Competente antreprenoriale”

Ce oferim?

Un atelier de lucru intensiv, cu o durata de 90 de ore in care vei invata:

  • cum sa-ti identifici concret si obiectiv competentele personale antreprenoriale
  • cum sa-ti dezvolti  abilitatile necesare infiintarii, organizarii, monitorizarii si dezvoltarii unei afaceri
  • pasii pentru scrierea unui proiect de finantare
  • cum se finanteaza o afacere prin intermediul finantarilor nerambursabile
  • cum sa iti folosesti abilitatile pentru a crea un brand puternic.
  • care sunt pasii esentiali pentru a construi un brand.

Cursul se va finaliza cu un examen de absolvire ce va consta intr-o proba teoretica (test grila) si una practica (proiect – plan de afaceri), in urma caruia participantii vor obtine un certificat de absolvire autorizat – nivel initiere, eliberat de ANC si recunoscut la nivel national si international.

Agenda cursului este gandita in 13 mari pasi:

1. Antreprenorul: concept, caracteristici si competente, consideratii generale pe tema antreprenoriatului.
2. Primii pasi in demararea unei afaceri – de unde pornesc?
3. Ideea de afaceri – cum identific si evaluez o idee de afaceri?
4. Intrebari cheie despre ideea dumneavoastra de afaceri: inainte de a incepe o afacere, in momentul demararii afacerii, in timpul dezvoltarii unei afaceri
5. Obiectivele in planul de afaceri – cum le setez? 
6. Care sunt pasii concreti de la idee la infiintarea unei afaceri? Care sunt taxele si impozitele pe care le plateste afacerea mea? Documentele necesare pentru angajarea personalului.
9. Ce sunt fondurile nerambursabile si cum imi pot finanta afacerea prin finantari nerambursabile? Sursele de finantare nerambursabile pentru afacerea dumneavoastra si oportunitati de finantare europeana. Programul START UP NATION ROMANIA
10. Redactarea unui plan de afaceri si pasii concreti in depunerea unui proiect de finantare in cadrul START UP NATION ROMANIA
11. Implementarea unui proiect cu finantare nerambursabila.
12. Relatii publice si comunicare – Cum comunic despre afacere, inca de la idee.
12. Management si marketing in afaceri – cum imi folosesc abilitatile pentru a crea un brand puternic
13. Provocarile cu care se confrunta antreprenorii.

Taxa de participare include:

– prestatia lectorilor, examinarea, materialele de curs, pauzele de cafea, examenul de certificare.

Achitarea taxei se realizeaza in 2 transe: – 100 lei la inscriere, diferenta la inceperea cursului.

Bonus:

Prin tragere la sorti, 2 persoane vor primi 2 sedinte gratuite a cate 2 ore de consultanta in scrierea si depunerea unui proiect cu finantare nerambursabila.

Esti interesat de curs? Da-ne de stire! Ne puteti contacta prin email, telefon sau prin intermediul formularului de contact.

Share This